Cienie do powiek firmy Bell tanie, i godne polecenia.

Witajcie

Jeszcze w zeszłym roku dorwałam w swoje łapki trzy cienie do powiek firmy Bell, gdy je kupowałam byłam nastawiona do nich trochę sceptycznie, w sumie nie wiem dlaczego, ponieważ nigdy nie miałam okazji ich używać, a Bell kojarzyła mi się głównie z pomadką, która zawsze była obecna w ,,kosmetyczce,, mojej babci.
Pomyślałam, a spróbuję tym bardziej, że cena była bardzo kusząca. 
Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii zapraszam....

Obecnie w mojej kolekcji posiadam dwa cienie z serii Fashion & Mat oraz jeden z serii Fashion & Pearly


Jak nazwa wskazuje dwa, a raczej cztery pierwsze kolory są matowe natomiast dwa kolejne perłowe.
Ich pigmentacja jest naprawdę zadowalająca, dosyć długo utrzymują się na powiece nawet bez bazy. Podoba mi się jeszcze fakt, iż cienie Bell bardzo dobrze się ze sobą łączą oraz rozcierają. 
 Nie mam im absolutnie nic do zarzucenia poza jedną rzeczą, a mianowicie aplikatorki dołączone do cieni kompletnie nie nadawały się do użytku, koniec końców zakończyły swoją krótką karierę w koszu :)


Jak widzicie wybrałam bardzo neutralne kolory. Chciałam ich używać na co dzień do czego notabene idealnie się nadają.

Nr 501 to ciemny brąz oraz jaśniutki beż


Nr 502 to jakby fiolet pomieszany z brązem, a obok bardzo jasny brudny róż


Nr 607 to perłowy brąz wpadający w oliwkowy oraz jasny beż




Przyznaję bardzo polubiłam firmę Bell, ostatnio kupiłam jeszcze dwa produkty i jeden z nich jest super natomiast drugi usilnie mnie do siebie przekonuje :) Jeszcze troszkę, a pojawią się na blogu.
W ogóle to u mnie w Rossmannie pojawiła się szafa z kosmetykami w/w firmy :)


Pozdrawiam
Iza



10 komentarzy :

  1. fajne paletki. i kolory jakie lubie. zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kolor 607 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam duo perłowo oliwkowe i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam za duzo brazów w kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i intensywnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory :) Lubię kosmetyk Bell, są naprawdę bardzo dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka