Kwiatowo - owocowe perfumy Oriflame.

Witajcie

Jeśli chodzi o Oriflame to rzadko kiedy kupuję od nich wody toaletowe, jednak ostatnio firma wypuściła dwa zapachy, wyjątkowo trafiające w mój gust.

Perfumy nie dość, że ładnie pachną to są zamknięte w jakże uroczych buteleczkach :)


O zapachach pisać nie potrafię, więc będzie krótko :)
Zapraszam

 Precious Moments 


W tych perfumach wyczuwalne są, soczyste nuty jabłka i poziomki idealnie współgrają z kwiatowym sercem, oraz ciepłymi akordami drzewnymi. Bardzo delikatny zapach w żadnym wypadku nie jest męczący. Śmiało możemy używać go na co dzień. Do tego posiada delikatne rozświetlające drobinki, które po rozpyleniu pięknie mienią się na naszej skórze.


Precious Moments Red Dream


W tym przypadku również mamy do czynienia z zapachem kwiatowo - owocowym.

Nuta głowy to: czerwone jabłko, czarna porzeczka oraz jeżyna
Nuta serca: magnolia i jaśmin
Baza: piżmo oraz karmel

Obydwa zapachy są do siebie bardzo zbliżone może dlatego tak bardzo mi się podobają :)




Perfumy są typowo wiosenne, świeże, lekkie i wywołujące uśmiech na mej twarzy.




Pozdrawiam
Iza




7 komentarzy :

  1. miałam tą pierwszą wersję. Bardzo fajna ale na mojej skórze już nie podobał mi się tak bardzo i dałam mamie .I trzeba uważać żeby brokat nie zapchał rureczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mają buteleczki..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam te różowe :)
    Pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Bardzo delikatny zapach w żadnym wypadku nie jest męczący." - zależy dla kogo dla mnie np. bywa męczący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie może tak ja napisałam, że dla mnie nie jest męczący i delikatny jak jest u innych nie wiem :d

      Usuń
  5. tych nie bardzo pamiętam, widocznie mi się nie spodobały - wolę Love Potion :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka