Płyn micelarny Garnier - wersja do skóry normalnej i mieszanej - zielony

Witajcie

Na pewno większość z Was już wie, że firma Garnier wypuściła na rynek kolejny płyn micelarny, tym razem do skóry normalnej i mieszanej (zielony). Trochę się wahałam zanim go kupiłam, bo myślę sobie skoro posiadam już swój ideał w kwestii usuwania makijażu to po co kombinować. Jednak co przechodziłam w sklepie obok niego, to mnie kusił :) po prostu czysta ciekawość, czy jest tak samo dobry jak ten różowy?


Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii zapraszam do czytania dalej :) :) :)



Patrząc na jego cenę ok 19 zł mówiłam sobie poczekaj kobieto na jakąś promocję :) Tak czekałam, jednak traw chciał, że promocja wkrótce się pojawiła i nabyłam go z uśmiechem na ustach za 12,89 zł. Ogólnie to dobrze się złożyło bo, poprzednika niewiele już mi zostało.

Jak zwykle najpierw napiszę kilka słów od producenta.

Płyn micelarny 3 w 1 dla cery normalnej i mieszanej. Łagodny i uniwersalny, doskonały do demakijażu całej twarzy (w tym oczu i ust). Po oczyszczeniu cera jest odświeżona, a równowaga skóry przywrócona. 

Skład:
 Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Alcohol Denat., Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA (B172462/1).

Moja opinia:

Pierwsze i chyba najważniejsze jest to, iż nie widzę kompletnie żadnej różnicy pomiędzy tym płynem, a jego poprzednikiem :) I bardzo dobrze, ponieważ jeden jak i drugi są rewelacyjne.

Pojemność 400 ml, dozownik odpowiedniej wielkości dzięki czemu aplikuję na wacik tyle produktu ile chcę. 
Doskonale usuwa makijaż, przy czym nie podrażnia oraz nie pozostawia lepkiej warstwy na mojej skórze. Produkt bardzo wydajny, po jego zastosowaniu cera nie jest ani wysuszona, ani klejąca. 

Na prawdę warto w niego zainwestować.

Jeśli chodzi o te dwa płyny micelarne, czyli do skóry wrażliwej oraz do skóry normalnej i mieszanej stwierdzam śmiało, że jak nic udały się firmie Garnier. 

Jak na razie są moimi liderami wśród płynów do demakijażu.


A  jaki jest Wasz ulubiony, produkt do zmywania makijażu?



Pozdrawiam
Iza





19 komentarzy :

  1. Nie miałam żadnego ale mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam są świetne tylko najlepiej polować na nie jak są w promocji :d

      Usuń
  2. tego nie miałam, ale wersja różowa nie przydadła mi do gustu, zdecydowanie wolę micela z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam tego Garniera w Biedronce :) Powiem szcezrze, że szukałam tego ,,biedronkowego,, bo też go lubię ale nie było.

      Usuń
  3. fajnie, że się sprawdza równie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem ale lekko się obawiałam, że się nie sprawdzi, a jednak jest ok :) bo z tym Garnierem to różnie bywa.

      Usuń
  4. nie miałam go jeszcze męcze własnie gocranberry który niestety szczypie mnie w oczy no ale cóż trzeba zdenkować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę chciała wypróbować różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą pierwszą wersję i się u mnie nie sprawdziła i na tą chyba też się nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i na dniach zaczynam używać :) Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Różową wersję bardzo lubię :) Serdecznie pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jeszcze go nie miałam, jakoś nie miałam okazji go kupić. Teraz jestem zachwycona Białym Jeleniem i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat wolę mleczka do demakijażu :) ale ostatnio kupiłam sobie płyn dwufazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię płynów micelarnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie taką samą ocenę jak Ty.Miałam różowy,teraz kupiłam ten.Obydwa spisują się na medal,nie podrażniają,nie szczypią a cudnie wszystko zmywają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skład nie za specjalny, nie wiem czy bym się nie bała potraktować nim skóry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jednak mi nie robi krzywdy :) Świetnie zmywają makijaż, głównie oczu bo twarz i tak jeszcze myję żelem oraz wodą :)

      Usuń
  13. U mnie dzisiaj wpadł do koszyka różowy płyn. ;)
    Cikawe czy się sprawdzi bo ostatnio jakoś nie mam do płynów szczęścia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jest świetny na pewno będziesz z niego zadowolona.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka