Real Techniques Starter Set - zestaw pędzli do makijażu oczu. + wynik rozdania.

Witajcie

Swoją przygodę z makijażem oczu zaczynałam używając pędzli Hakuro oraz Ecotools :) Co jakiś czas dokupuję sobie jakąś sztukę i tak teraz poluję na Hakuro H100 czyli pędzel kabuki. Jednak ostatnią moją zdobyczą (oczywiście mąż kupił i przysłał) jest zestaw pięciu pędzli firmy Real Techniques. 
Czy warto w nie zainwestować?



Moja odpowiedź jest prosta - oczywiście, że TAK!!!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które na swoim kanale na Youtube zdradzają sekrety udanego makijażu, którego niewątpliwą podstawą są pędzle.


W skład zestawu, który jest szczęśliwie moją własnością wchodzi pięć pędzli:


1)  Base schadow brushpędzel podstawowy, doskonały do nakładania cienia bazowego 
 - całkowita długość pędzla to: 14,8 cm, 
- długość włosia: 1,5 cm,
- szerokość włosia u nasady: 1 cm


2) Deluxe crease brushpędzel do konturowania 
- całkowita długość pędzla: 14,8 cm,
- długość włosia: 1,7 cm, 
- szerokość włosia u nasady: 0,7 cm,


3) Accent brush, pędzel do smużenia, aplikacji punktowej, doskonały do nakładania cieni na dolną powiekę :)
 - całkowita długość pędzla: 13,8 cm, 
- długość włosia: 0,6 cm, 
- szerokość włosia u nasady: 0,5 cm,


4) Pixel-point eyeliner brush pędzel do eyelinera 
- całkowita długość pędzla: 14,3 cm,
- długość włosia: 1,1 cm,
- szerokość włosia u nasady: 0,4 cm,


5) Brow brush pędzel do modelowania brwi
- całkowita długość pędzla: 14,1 cm,
- długość włosia: 0,6-0,9 cm,
- szerokość włosia u nasady: 0,8 cm. 



Wszystkie pędzle Real Techniques wykonane są z bardzo miękkiego syntetycznego włosia typu TAKLON (wysokiej jakości poliestru), które: są niezwykle miękkie, dzięki swojej strukturze nie wchłaniają kosmetyków, jak i naskórka, przez co są higieniczne. nie powodują alergii. Mycie pędzli również nie stanowi jakiegoś problemu, ja używam do tego mydełka w płynie i ciepłej wody, po umyciu włosie bez żadnego problemu wraca do swojej pierwotnej formy. Rączka aluminiowa w kolorze jasnego fioletu, posiadająca czarne, gumowe zakończenie.

Aplikacja cieni w/w pędzlami to sama przyjemność, nawet nie sądziłam, że malowanie oczu będzie sprawiało mi tyle frajdy :)
Dodam, iż w/w zestaw kupuje się razem z etui co jest super sprawą bo takiego nie posiadałam :) 

Na sam koniec WYNIKI ROZDANIA !!!



Do konkursu zgłosiło się 43 osoby z czego wylosowane zostały dwie :)

Nagrodę główną otrzymuje:

Mariska



Natomiast kolczyki otrzymuje:

Chelsea Lena



Gratuluję zwyciężczyniom i proszę o adresy do wysyłki na mojego maila

izabela.dudalska@gmail.com




Pozdrawiam
Iza




23 komentarze :

  1. Wyglądają łądnie te pędzle ale Twoje pazurki ciekawie zrobione! Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają ładnie te pędzle ale Twoje pazurki ciekawie zrobione! Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwcom gratuluję a pędzli zazdroszczę:-) Nie dość że dobre to jeszcze ten fiolet!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, ale mi miło!!! dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję oczywiście! ;) Ja używam zestawu pędzli z Hakuro i również jestem zadowolona. Wcześniej miałam pędzle ze Sleeka - ale jednak Hakuro jest o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Hakuro mam cztery pędzle :) są na prawdę dobre i właśnie poluję na H100. :)

      Usuń
  6. Już jakiś czas zastanawiałam się nad tymi pędzlami jednak nie mogę nadal sie zdecydować.
    Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, śmiało możesz się na nie zdecydować :)

      Usuń
  7. Gratuluję! :) Śliczne pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę tych pędzelków! W dodatku tak nieświadomie czytam posta, a tu taka niespodzianka na mnie czekała na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle pięknie wyglądaja! Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łądne ładne ;) ostatnio moja koleżanka miała takie paznokcie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeśli chodzi o paznokcie to bardzo prosto je się robi wystarczy spirytus i gazeta :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jestem z nich mega zadowolona, aż miło się maluje oczy no i szybko :)

      Usuń
  12. Nie pogardziłabym takimi pędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W moje rączki tez ostatnio wpadły pędzle RT. I moje odczucia były mieszane - po obmacaniu pędzli pomyślałam ze to mocny KIT. Ale zaczelam testowac :) Pędzel do korektora i podkładu - masakra! Wole hakurzaki:) Natomiast pędzel do konturowania i sypkiego pudru bardzo fajne - kocham je :D Także pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz inny zestaw pędzli ten złoty, jeśli to o ten chodzi to też go mam i powiem szczerze, że mam podobne odczucia. Ten fioletowy opisywany w poście typowo do makijażu oczu jest świetny nie mam mu nic do zarzucenia :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka