Lakiery do paznokci The One Long Wear

Witajcie

Ten post ,,wisiał,, mi w roboczych już nie wiem jak długo dlatego w końcu przyszła pora aby go opublikować :)

Dzisiaj bohaterami wpisu będą lakiery z firmy Oriflame.


Jak widać na zdjęciu jestem posiadaczką pięciu kolorów
Tiramisu
Steel Shimmer
Fuchsia Allure
Cappuccino
Red Sky at Night

Moja Opinia:

 Kolory intensywne,  świetnie się prezentują na paznokciach. Lakiery posiadają szeroki pędzelek, który znacznie ułatwia aplikację. Ładnie pokrywa płytkę paznokcia nie pozostawiając smug czy prześwitów, konsystencja lakieru również bardzo przyzwoita jednak po pewnym czasie trochę gęstnieje.
Jeśli chodzi o trwałość, to nie mam im nic do zarzucenia spokojnie wytrzymują do pięciu dni, przy czym lakier nie odpryskuje tylko ściera się delikatnie przy końcach.



Tak kolory prezentują się po trzech dniach spędzonych na moich pazurkach :)

I jak Wam się podobają?



Pozdrawiam
Iza




12 komentarzy :

  1. Ładne kolory, nie wiedziałabym który mam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiramisu i Cappuccino najładniejsze :) Nie miałam tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cappuccino najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ten tiramisu ładny :) musze go sobie sprawić, bo mam inne kolory. bardzo ładny jest cukierkowy róż. możesz sprawdzić jak lubisz takie kolorki słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam inny kolor (będziesz mogła przeczytać jutro o nim na blogu, bo akurat mam od paru dni wpis naszykowany):) te są ładne. w sumie wszystkie z katalogu są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, róż i kremowy najładniejsze dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam przekonana do firmy Oriflame. Wydaje mi się, że lakiery Avon są jednak ciut lepsze - ale mogę się mylić bo lakierów Oriflame nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka