Makeup Revolution paleta 32 cieni Flawless Matte

Witajcie

Zachwyt i fascynacja paletami Sleek powoli mija i zaczyna się kolejna, a mianowicie powoli odkrywam produkty do makijażu Makeup Revolution.


Dzisiaj chcę przedstawić Wam paletę 32 cieni o nazwie Flawless Matte. 

Ciekawi? 


Zacznijmy od opakowania.

Paletę dostajemy zamkniętą w złotym kartoniku (jak widać na głównym zdjęciu) na odwrocie mamy przedstawioną kolorystykę i ułożenie cieni. 


Gdy już wyjmiemy paletę z kartonika, cienie umieszczone są w czarnym, plastikowym i solidnym opakowaniu z lusterkiem.


Przejdźmy do meritum. Cienie w  Flawless Matte jak sama nazwa wskazuje są matowe, bez wyjątku, osobom lubiącym wyłącznie perłę czy też brokat na oku polecam trzy inne palety o nazwach:

FLAWLESS
BEYOND FLAWLESS
LIKE ANGELS

Cena ok 40 zł w zależności od sklepu.

Mam wrażenie, iż mamy tutaj przewagę chłodnych kolorów co mnie osobiście bardzo cieszy.


Pigmentacja bardzo dobra w szczególności ciemniejszych kolorów, z którymi trzeba uważać aby nie przesadzić. Cienie ładnie oraz równomiernie się blendują. Trwałość jest zadowalająca to znaczy spokojnie 8 godzin wytrzymają (w stanie nienaruszonym) na naszej powiece.

Jak widzicie wybór kolorów pozwala na stworzenie makijażu delikatnego dziennego jak i mocnego wieczorowego tu dzież imprezowego :)


Podobnie jak w paletach Sleek i tu każdy cień ma swoją nazwę. Zaczynając od najjaśniejszego:

Flaw,    Nutmeg,    Pearl,    Matte,    Shell,   Chrome,    Cork,    Stone,
Cool,    Sand,    Fawn,    Muse,    Warm,    Mud,    Leather,    Smoke
Antique,    Nut,    Taupe,    Rosewood,    Rust,    Bear,    Olden,    Charcoal
Soft,    Oak,    Bark,    Warm,    Burnt,    Wood,    Earth,    Carbon

A oto przykład makijażu delikatnego  :)





Reasumując, jestem bardzo zadowolona z zakupu tej palety, szkoda tylko iż nie jest dostępna w sklepach stacjonarnych ale to nie jest wielki problem, który miałby ją dyskwalifikować.




Pozdrawiam
Iza 



22 komentarze :

  1. Piękne kolory ! Rzeczywiście trochę szkoda, że nie jest dostępna nigdzie stacjonarnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są śliczne, muszę jeszcze sobie sprawić wersję z cieniami perłowymi tylko myślę jeszcze bo nie mogę do końca się zdecydować :-d

      Usuń
  2. czemu wcześniej na nią nie trafiłam? jest cudowna... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja tez dopiero niedawno na nią trafiłam szukając zupełnie czegoś innego :)

      Usuń
  3. Ciekawe kolory! Z taką paletą cieni, to faktycznie można coś niezłego wykombinować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja tak siedzę i kombinuję. Wychodzi raz lepiej raz gorzej ale praca z nimi to sama przyjemność :)

      Usuń
  4. No niesamowita! Uwielbiam matowe cienie, a te kolory sa idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory ma śliczne i uniwersalne do tego fajnie do siebie pasują.

      Usuń
  5. Wygląda świetnie, jednak ta cena nie zachęca ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena do najniższych nie należy dlatego z zakupem kolejnej palety jeszcze poczekam tym bardziej, że nie mogę się do końca zdecydować jaką wybrać :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fakt kolory w tej palecie są świetne.

      Usuń
  7. Faktycznie paleta jest bardzo ciekawa i kolorystycznie jak najbardziej udana.

    OdpowiedzUsuń
  8. o i to jest paletka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna paletka. Jejku Izuś jakie masz śliczne kości policzkowe - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś nigdy na to nie zwracałam uwagi.

      Usuń
  10. Istotnie, pomału zaczyna się szał na maletki (i ogólnie produkty) makeup revolution. Szkoda że sleek mija bo to naprawdę dobre produkty... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej tej paletki,kolory "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy ani sleeka ani revolution, ale mam trochę cieni i jak je wszystkie wykończę, pewnie się zdecyduję na jakąś paletkę, w której znajdzie się dużo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka