Oh So Special - krótka recenzja


Witajcie

Kwiecień rozpocznę recenzją palety Sleek Oh So Special, która posiada głównie spokojne kolory idealne do makijażu dziennego. Jednakże spokojnie, fanki preferujące mocniejszy make up również znajdą w niej coś dla siebie.

Nie przedłużając..... Przedstawiam Wam:

Oh So Special



Moim zdaniem paleta jest świetna, używam jej najczęściej i jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić ,,kuku,, Za pomocą cieni w niej ukrytych możemy szybko oraz bardzo łatwo wykonać makijaż oka.

Kolory dobrane są do siebie rewelacyjnie, bardzo dobrze się uzupełniają, tworząc piękny efekt końcowy.








Bow - cień  w kolorze ecru, matowy, najsłabiej  napigmentowany, praktycznie wcale go nie widać po nałożeniu na powiekę i tu z pomocą przychodzi Duraline z Inglota jednak nie zawszę chce mi się z nim ,,bawić,,

Organza - perłowy, róż ja tam widzę jeszcze jakby odrobinę złota, cień jest bardzo dobrze napigmentowany.

Ribbon - cień w kolorze różowo - łososiowym nie wiem jak go do końca określić :) matowy z dobrą pigmentacją

Gift Basket - perłowy, jasny brąz z domieszką miedzianego odcienia rewelacyjnie napigmentowany.

Glitz - perłowy, grafitowy cień, najlepiej wygląda nałożony na mokro daje wtedy piorunujący efekt :) bardzo dobrze napigmentowany.

Celebrate - perłowy ciemny fiolet, bardzo dobrze napigmentowany.

Pamper - jasny, matowy róż, pigmetacja średnia.

Gateau - cień perłowy, kolor zimny różowy,  super pigmentacja.

The Mail - jasny, matowy brąz, pigmentacja no cóż mogłaby być lepsza.

Boxed - ciemny, matowy brąz pigmentacja zadowalająca, jednak nie rewelacyjna, a szkoda.

Wrapped Up - cień matowy, kolor jakby brąz połączony z fioletem, dobrze napigmentowany

Noir - matowy czarny, napigmentowany rewelacyjnie, trzeba z nim uważać bo łatwo przesadzić.


Czy warto zainwestować w tę paletę? 
Moim zdaniem Tak, ponieważ kolory są uniwersalne, będą pasowały do każdego typu urody. :)

Trzymajcie się mocno i cieplutko bo wieje nam w Polsce przeokropnie.





Pozdrawiam
Iza





23 komentarze :

  1. Zgadzam się z Tobą paletka bardzo fajna i niektóre odcienie przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszy jest ten kolor ecru, namęczyć się trochę przy nim trzeba. Ogólnie to w paletach Sleek'a te jasne matowe cienie są najgorsze.

      Usuń
  2. Gdybym tylko posiadała umiejętność malowania się cieniami...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja też się jeszcze uczę. Jak czasami oglądam makijaże wykonane przez inne dziewczyny to nie mogę wyjść z podziwu jak można pomalować oko tak pięknie, a mi się tak nie udaje.

      Usuń
  3. Przepiękne kolory, bardzo moje. Tysiące kombinacji szło by z tego zrobić. Rewelacyjna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się z Tobą w 100%, można kombinować ile się da i jeśli ktoś potrafi, ja jeszcze się uczę i powoli odkrywam wszystkie możliwości :d

      Usuń
  4. Podobają mi się kolory :) świetna, żeby wyczarować makijaż dzienny, ale też poradzi sobie z czymś mocniejszym na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, możemy sobie pokombinować.

      Usuń
  5. Mam tą paletkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię jedna z moich ulubionych.

      Usuń
  6. Gateau wykorzystałam prawie już cały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi ja też najczęściej po niego sięgam :d

      Usuń
  7. A ja właśnie zakupiłam 3 palety Sleeka i zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z lepszych paletek, można wyczarować wiele fajnych makijaży zarówno na wieczór jak i na codzień, do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak kolorki ma super i do tego świetnie do siebie pasują.

      Usuń
  10. kolory mi się chyba pierwszy raz nie podobają :) jakoś tak za dużo różu jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kolorki lubisz? Bo w Au Naturel jest np sporo brązu tu faktycznie róż dominuje :d

      Usuń
  11. Kolorki piękne, ale nie wszystkie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat mnie się kolory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka ma przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka