Rimmel by Kate Moss nr 104

Witajcie

Podczas ostatniej wizyty w drogerii całkiem przypadkiem natknęłam się na pomadkę firmy Rimmel :) Dlaczego przypadkiem? ponieważ stałam zupełnie przy innej szafie z kolorówką, oglądałam korektory, a tu ciach leży sobie pomadka :) Mniemam, że komuś nie chciało się przejść dwóch kroków i odłożyć produkt na miejsce, takim oto sposobem ja pomadką się zainteresowałam. Koniec końców ją kupiłam, sprawdzając wcześniej czy nikt nią ust nie malował :)
Historię zakupu już przedstawiłam, więc przyszedł czas na prezentację koloru oraz moją opinię.


Szminka jest fantastycznie napigmentowana, wystarczy jedna warstwa aby nasze usta pięknie się prezentowały. Lekka, nie pozostawia uczucia lepkości, jednak delikatnie wysusza, ale od czego mamy bezbarwne, pomadki ochronne tu dzież nawilżające.




Kosmetyk nadaje piękny, matowy efekt końcowy, który utrzymuje się na ustach całkiem długo. Podczas spożywania posiłków niestety ale trochę się ściera pozostawiając tylko kontury :) jak dla mnie ten fakt wcale jej nie dyskwalifikuje. Po prostu naturalna kolej rzeczy. 




Opakowanie, plastikowe przy zamknięciu słychać ,,klik,, co daje nam pewność, że pomadka nie otworzy się nam jakimś cudem w torebce.


Podsumowując 

 Jeżeli szukacie pomadki trwałej, matowej za niewielkie pieniążki (ja kupiłam ją za 9,90 zł) to śmiało ta szminka spełnia wymagania.  



Pozdrawiam
Iza



20 komentarzy :

  1. Uwielbiam matowe szminki - szkoda tylko, że troszkę wysusza. U mnie to jest problem bo moje usta są bardzo suche i pękają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekkie wysuszenie pojawia się jakoś po dwóch godzinach, na początku jest ok :)

      Usuń
    2. W takim razie nie powinno być problemu - wystarczy lekko przeciagnąć pomadką i powinno być ok :)

      Usuń
  2. Ładny kolor, przypomina mi jedną z moich z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna jest do nr 02 z Golden Rose :D

      Usuń
  3. ładna, ale kupiłam już z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja już z GR nie kupuję za dużo tego mam teraz czas na malowanie :D No chyba, ze pojawią się jakieś nowe kolory hi hi hi

      Usuń
  4. Te szminki wiele osób sobie chwali :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dopiero pierwsza jaką posiadam z tej serii i miło mnie zaskoczyła.

      Usuń
  5. Faktycznie droga nie była a kolor mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra cena i kolor również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę pomadkę w dwóch innych odcieniach i jestem z nich zadowolona :) Jeden z nich minimalnie wysusza usta, ale zawsze pod używam carmex i wszystko jest okej :) Twój kolor też piękny, chyba go sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie chce je dorwac w rossmannie teraz na promocjach :D obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka