Świetny produkt hamujący wypadanie włosów i stymulujący ich odrastanie. Czy taki istnieje?

Witajcie

Od razu odpowiem na pytanie, TAK istnieje i właśnie jestem jego szczęśliwą posiadaczką. Mowa tu o żelu do wcierania w skórę głowy firmy Dermena.
Szczerze mówiąc nie bardzo wierzyłam, iż jakikolwiek produkt do stosowania zewnętrznego mi pomoże, ponieważ włosy emigrowały mi w ilościach hurtowych.
Teraz już wiem co jest przyczyną ich wypadania niestety są to leki, które muszę przyjmować na pewną chorobę, no cóż na jedno (miejmy nadzieję) pomagają, a na inne rzeczy (włosy) szkodzą. Jak to chemia. No i do tego ogromny stres, który też nie jest obojętny i potrafi siać ogromne spustoszenie prawda?



Producent pisze:
Żel Dermena jest przeznaczony głównie dla osób obserwujących u siebie nasilone objawy wypadania włosów. Nadmierne wypadanie włosów związane jest z postępującą miniaturyzacją mieszków włosowych, ich niewystarczającym odżywieniem oraz towarzyszącym temu stanem zapalnym skóry głowy.
 Dzięki zawartości opatentowanej substancji czynnej pochodzenia witaminowego żel Dermena hamuje wypadanie włosów oraz stymuluje proces ich odrastania. Chroni skórę głowy przed powstawaniem podrażnień. 
Zawarta w preparacie kreatyna działa kondycjonująco i regenerująco na włosy i skórę. Wzmacnia je i chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.

Tak więc będąc w aptece kupiłam w/w żel firmy Dermena oraz zapas Calium Pantothnenicum (też kiedyś mi pomagały).
Zanim zaczęłam łykać CP postanowiłam użyć żelu, ponieważ byłam bardzo ciekawa jak sobie poradzi.

Sposób stosowania jest prosty i szybki, a mianowicie należy przynajmniej trzy razy w tygodniu wcierać go w skalp po uprzednim umyciu głowy. Buteleczka zakończona wygodnym aplikatorem ułatwia nam aplikację żelu bezpośrednio na skalp. Na opakowaniu jest napisane, iż pierwsze efekty są zauważalne po trzech tygodniach stosowania. Jednak ja widziałam różnicę już po sześciu aplikacjach czyli po dwóch tygodniach.
 Tu ukłon w stronę producenta, ponieważ produkt jest świetny i jak na razie nie muszę łykać żadnych tabletek :)


Preparat nie natłuszcza, nie skleja i nie obciąża włosów. Bardzo dobrze się wchłania w skórę i jest bardzo wydajny.

Skład:

Jeśli chodzi o cenę i dostępność to widziałam ten żel w Rossmannie po 32 zł ja jednak poszukałam sobie i znalazłam w jednej z aptek po 24,59 zł same widzicie, że różnica jest znaczna, więc warto rozejrzeć się po innych sklepach. 

Tak więc jeśli macie podobny problem do mojego to szczerze polecam ten żel, ponieważ jest na prawdę skuteczny.


Pozdrawiam
Iza



11 komentarzy :

  1. Mi zdecydowanie ten żel pomógł najbardziej i wyleczył moje wypadanie włosów. Również polecam go każdemu,kto pyta co jest dobre na wypadanie. Ten żel jest bardzo skuteczny i fajnie włoski po nim odrastają. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie dzięki Tobie go kupiłam :) Jeszcze raz dziękuję za radę.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś szampon Dermeny na wypadanie i spisywał się doskonale, jedynym minusem było to że ogromnie plątał włosy i rozczesanie ich bez maski czy odzywki graniczyło z cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić sobie jeszcze szampon i odżywkę ale najpierw chciałam spróbować ten żel i jest genialny.

      Usuń
  3. podoba mi się ;) muszę nad nim pomyśleć, bo tak czy tak, na wypadanie muszę coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być naprawdę świetny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, stosuję i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo zachęcająco. Muszę go wypróbować :)

    http://dlaczegopytajnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko widać różnicę, duży plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka