Inny kształt paznokci oraz Color Expert...

Witajcie

Kwestia kształtu paznokcia to sprawa indywidualna każdej z nas. Jedni lubią spiczaste inni proste, długie bądź krótkie tu nie ma co dyskutować i mówić, które lepsze :) Tak więc ja również nie będę polemizowała na ten temat.
Dzisiaj pokażę Wam niewielką metamorfozę moich pazurków oraz piękny kolor lakieru do paznokci...


Zacznę może od lakieru.
Golden Rose Color Expert są po prostu świetne. Nic dodać nic ująć. Od dłuższego czasu sukcesywnie kupuję sobie te lakiery bo kolorów mają mnóstwo.
Ostatnio w moje łapki wpadł nr 71, pastelowy, bardzo jasny mleczno - różowy kolor, który uwielbiam !!!

Jednak jest jedno ale.... wyżej wymieniony delikwent jest dosyć trudnym zawodnikiem i nie współpracuje tak chętnie jak inne lakiery z tej serii. Może to kwestia koloru, tego nie wiem, jednak muszę poświęcić więcej uwagi podczas gdy maluję paznokcie, starać się by równo pokryć płytkę itd.
Dosyć często lubią robić się prześwity, wtedy konieczne jest położenie trzeciej warstwy. Jednakże efekt jest godny uwagi.

Teraz kształt -- z kwadratowych na migdałki, a tak sobie wymyśliłam.
 Powiem szczerze, że jeszcze się do nich przyzwyczajam bo niby paznokcie, niby niewielka zmiana, a jednak...
Nigdy w życiu nie miałam takiego kształtu, zawsze piłowałam je na prosto.

Czyli tak....:

Zobaczcie jak prezentują się moje ,,nowe,, pazurki pomalowane lakierem z GR.






Życzę Wam miłego, ciepłego dnia


Pozdrawiam
Iza



15 komentarzy :

  1. Teraz paznokcie wyglądają dużo lepiej, uwielbiam migdałki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kształt, gustuję w podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zrobiłam ostatnio migdałki z kwadratów :D - po 5 latach noszenia takiego kształtu :) Nie żałuję, jakoś lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana zdecydowanie na plus! Wyglądają bardzo ładnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również ostatnio mam migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kształt paznokci :) Lubię tę serię GR:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Migdałki najpiękniej prezentują się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kształt :) Ja jednak wolę mocniejsze kolory lakierów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niby takie małe... ale zmiana wielka ;) ja piłuję w zależności od humoru :) a moja mam znow ma zawsze kwadratowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie , że te wszystkie rozbielone kolory sa bardzo trudne w użytkowaniu. Mam Essie Fiji i tez się muszę z nim namordować, żeby go równomiernie rozłożyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się podobają jedne i drugie , wyglądają zdrowo i pięknie bo z moimi mam spory problem

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się ten nowy kształt :) Śliczny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam mogę zazdrościć paznokci - kształt jest taki, jakiego ja nigdy mieć nie będę (a bardzo bym chciała!). Jednak ja preferuję mocne, rzucające się w oczy kolory np. bordo. Wydaje mi się że jasne pazurki do mojej ciemnej karnacji nie będą zbytnio pasować :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka