Piękne brwi, chciałabym chciała .....

Witajcie

Odkąd zaczęłam bardziej interesować się makijażem zdałam sobie sprawę, iż brwi to bardzo istotny element, ponieważ podkreślają urodę oczu i nadają im charakteru oraz wyrazu. Wcześniej aż tak bardzo nie zwracałam na nie uwagi i to był mój błąd.

Ok poprawiłam się i zaczęłam szukać co by tu zrobić ażeby me brwi były piękne i w odpowiednim kształcie.




Kupiłam sobie szablony, które miały mi pomóc w dobraniu odpowiedniego kształtu he he myślę sobie kaszka z mleczkiem nic trudnego.  I tu zaczęły się schody, ponieważ musiałam się trochę nagimnastykować, po pierwsze nie jestem szczęśliwą posiadaczką symetrycznej twarzy tu dzież brwi, po drugie wydawało mi się, że wszystkie kształty szablonów do mnie nie pasują, a po trzecie musiałabym albo wyrwać ich znaczną ilość albo połowę dorysowywać .

Wkurzyłam się nie powiem, bo to co miało mi ułatwić sprawę tylko ją skomplikowało. Dobra to teraz test z patyczkiem (znany praktycznie wszystkim) i tu również schody, jak wspomniałam twarz ma asymetryczna jest to i patyczek za bardzo nie pomógł.

Koniec już przynudzania, jakoś tam sobie z problemem poradziłam. Teraz kwestia koloru, a raczej kosmetyku, który wydobędzie ich ,,piękno,,

Posiadam cztery produkty a mianowicie:

* farbkę do brwi firmy Makeup Revolution w kolorze Medium oraz Dark


* cień firmy Golden Rose nr 107


* kredkę Catrice nr 040


* hennę do brwi firmy Delia w kolorze ciemny brąz



Najczęściej używam cienia GR oraz kredki Catrice. Są to zimne odcienie i tak na moje oko najbardziej do mnie pasują. Farbki Makeup Revolution jakościowo bardzo dobre jednak muszę mieszać dwa kolory, ponieważ sam medium jest za ciepły, a dark za ciemny. Henna do brwi świetna sprawa szczególnie dla leniuchów.



A jakich produktów Wy używacie do brwi i czy w ogóle takich używacie? Może polecicie coś super-ekstra.





Pozdrawiam
Iza




19 komentarzy :

  1. Dla mnie to jest odwieczny problem. Moje brwi są tak jasne,że muszę je malować, bo inaczej ich nie widać. Używam w tym celu kredki , której firmy nie znam nawet. Wiem,że to czeska kredka (taka żółta) - ma najlepszy odcień brązu dla mnie i jest trwała. Próbowałam już żel do brwi Catrice - porażka w moim przypadku. Niestety - kłopot i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie brwi mam ciemne ale ciężko mi dobrać ładny kształt tu jest największy problem.

      Usuń
  2. Używam maskary do brwi od Wibo ;-) Prosta w użyciu, delikatnie podkreśla kolor brwi (odcień brązu). Matka natura dała mi dość wyraziste brwi więc dużo czasu nie muszę tracić na ich podkreślanie ;-) Swoją drogą, przy stylizacji brwi łatwo przekroczyć granicę dobrego smaku. Na ulicach widać ogrom dziewczyn, które przesadziły i ich brwi przypominają jakby były narysowane markerem. (A jeszcze jak są krzywo, to już w ogóle...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, faktycznie łatwo przesadzić przy stylizacji brwi już nie raz to widziałam, dlatego wolę swoje malować bardzo ostrożnie bądź w ogóle :)

      Usuń
  3. musiałabym kiedys pokąbinować z brwiami ;) spróbuję zwykłym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej sobie właśnie poćwiczyć. Ja jeszcze teraz potrafię zrobić sobie ,,kuku,, podczas malowania brwi, wkurzam się wtedy i zmywam, koniec końców wychodzę z niepomalowanymi :d

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie również :D Obecnie używam Maybelline Color Tattoo .

      http://materialisticbeauty.blogspot.com/

      Usuń
    2. Farbki z MR są fajne i trwałe jednak trzeba uważać z ilością nakładanego produktu bo łatwo przesadzić.

      Usuń
  5. Ja lubię i polecam set do brwi z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki muszę sobie go zobaczyć.

      Usuń
  6. Moje brwi są okropne, a nie mogę wyrywać włosków, bo strasznie boli :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podczas wyrywania brwi np. często kicham hi hi hi na początku faktycznie trochę boli ale później idzie już z górki :d

      Usuń
    2. Później boli coraz mniej :)

      Usuń
  7. Ja akurat używam zelu do brwi z Wibo i jak dla mnie jest wystarczajacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, nigdy nie używałam żelu dzięki za podpowiedź muszę sobie kupić i zobaczyć jak się sprawdzi. :D

      Usuń
  8. Henny Deila używam od lat, mam bardzo jasne brwi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się mocno zastanawiam nad makijażem permanentnym, chociaż mam ciemne i dość mocne brwi. Narazie zafundowałam sobie kreski na oczach, brwi się troszkę boję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredkę z Catrice również mam i sobie chwalę :) Dodatkowo wspomagam się zestawem do stylizacji brwi z Avonu :) Sprawuje się prawidłowo i nie mam się czego czepić mimo, że to Avon ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka