Róż do policzków W7 tani i bardzo przyjemny...

Witajcie

Róży, bronzerów i tym podobnych mam w swojej kosmetyczce sporo, dlaczego więc kupiłam kolejny tego typu produkt ? 
Szukałam jakiegoś różu w bardzo neutralnym kolorze typowo na co dzień, który nałożony nie do końca umiejętnie nie wyrządzi nam krzywdy.

POWDER BLUSH firmy W7 w odcieniu NUDE


Róż ma bardzo wygodne, z zarazem zwykłe opakowanie z niewielkim lusterkiem w środku.

Skórze daje satynowy lekko perłowy odcień, aplikuje się bardzo łatwo nie tworzy plam mimo tego, iż pigmentacja jest na właściwym poziomie.


Produkt utrzymuje się stosunkowo długo na pewno nie jest to cały dzień jednak do szkoły czy pracy w zupełności wystarczy.

Gama kolorystyczna całkiem przyzwoita, wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ odcienie w większości są uniwersalne.


Jeśli chodzi o pędzelek, dołączony do różu to nie polecam, według mnie kompletnie się nie nadaje do jego aplikacji.

Gdzie możemy go kupić?

Wybrane produkty tej firmy są już dostępne w Polsce w drogerii Natura (9,99 zł), fakt faktem, iż jak na razie jest ich niewiele jednak Pani sprzedawczyni powiedziała, że z czasem będzie ich coraz więcej. Do tego likwidują dwie czy trzy szafy z kolorówką (Bell, Sensique i jakąś jeszcze ale nie pamiętam)


Wracając do różu, jest to dobry produkt w bardzo przyzwoitej cenie, który nie wymaga od nas specjalnych umiejętności wizaży-stycznych. Wiadomo nie jest to również róż w tzw wysokiej półki, raczej taki zwyklaczek na co dzień.


Pozdrawiam
Iza 

Chciałabym jeszcze przypomnieć o kończącym się dzisiaj Rozdaniu i zachęcić do wzięcia w nim udziału :)


14 komentarzy :

  1. Jeszcze chyba nigdy nie miałam nic z tej firmy ale róż wygląda na porządny i kolor pasowałby chyba większości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takiego uniwersalnego szukałam, nie jest to może najwyższa półka ale nie o to chodzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muszę się przyjrzeć bliżej tym produktom z Wibo, ogólnie to mam kilka lakierów do paznokci z tej firmy i nie są złe.

      Usuń
  3. Kolor bardzo wmoim guście bona dłoni wydaje się być takim przybrudzonym rozem a takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to taki jakby przybrudzony róż, bardzo uniwersalny pasuje do ciepłego i zimnego typu urody :)

      Usuń
  4. Nie widziałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak byłam w Naturze to też ich nie widziałam, ponieważ stoją normalnie na półce jeszcze nie mają swojej szafy, pani mnie poinformowała, że mają firmę W7, więc czym prędzej pobiegłam oglądać :d

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kolor fajny, delikatny z tych co krzywdy nie zrobi :d

      Usuń
  6. Coś dla mnie, może nie zrobiłabym sobie nim różowych placków na buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podoba ten kolor. Lubię delikatne róże.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka