Kolejny raz... Makeup Revolution

Witajcie

Jak wiecie bardzo lubię produkty Makeup Revolution. Są one w przystępnych cenach i jakościowo niczemu nie ustępują np firmie Sleek.

Dlaczego to porównanie? ponieważ dzisiaj chcę pokazać paletę, która jest łudząco podobna właśnie do Sleeka i równie świetna.

Mowa tu o zestawie Róż - Rozświetlacz - Bronzer
Ultra Sculpt &Contour kit Ultra Fair C01




Dzięki temu zestawowi skorygujesz kształt twarzy, nadasz cerze świeżości i młodości. Pudry posiadają aksamitną formułę, idealnie rozprowadzają się po twarzy i trwają na niej długi czas. 

Kolory bardzo uniwersalne i dobrze napigmentowane. Intensywność można sobie stopniować poprzez dokładanie produktu. 



Bronzer jest w dosyć ciepłym odcieniu, rozświetlacz natomiast jest bardzo delikatny . Róż po nałożeniu na policzki nadaje twarzy bardzo zdrowego świeżego wyglądu, mieni się lekko na złoto (tak jak róż np ze Sleek'a)




Trwałość również jest zadowalająca, ponieważ makijaż utrzymuje się do kilku godzin bez żadnych zmian.



Cena tego zestawu to ok 17 zł dostępny tylko w sklepach internetowych.



Podsumowując jest to moim zdaniem tańszy odpowiednik Sleek'a równie piękny co trwały, bardzo łatwy we współpracy. Idealny do makijażu delikatnego jak i wyrazistego.
 Lubię takie kosmetyki, za które nie trzeba dać majątku, a są świetne i właśnie wyżej opisany produkt należy do tej grupy :)

Miłego, słonecznego dnia...



Pozdrawiam
Iza




29 komentarzy :

  1. Fajne trio, szczególnie na wyjazd. Można mieć wszystko w jednym. :) Gdybym nie miała oddzielnych kosmetyków, to z pewnością sięgnęłam bym po taką paletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna uwaga, że kosmetyk jest dobry na wyjazd Dzięki :) kompletnie o tym zapomniałam. Może dlatego, że rzadko wyjeżdżam hi hi :d

      Usuń
  2. Gdy ją tylko zobaczyłam, to stwierdziłam, że inspirowali się paletką do konturowania Sleek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo pomyślałam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił przez jakiś czas aż w końcu go kupiłam :d

      Usuń
  4. Ten bronzer mnie jakoś nie zachwyca, ale róż i rozświetlacz owszem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bronzera używam jeśli chcę nadać skórze lekkiej opalenizny :d wydaje mi się, że do typowego konturowania twarzy jest jak dla mnie za ciepły.

      Usuń
  5. Akurat takie trio mi nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że trafiłam na Twoją recenzję, bo sama zastanawiam się nad tym trio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest warte uwagi i do tego w przystępnej cenie.

      Usuń
  7. Po dzisiejszej wizycie w Naturze, kusi mnie duo z W7, bronzer i rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy mam paletę cieni oraz róż do policzków i jestem zadowolona.

      Usuń
  8. podoba mi się taki zestaw w jednej paletce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ten zestaw :) ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale za jakiś czas planuję to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo fajnych kosmetyków ja też planuję zakup jeszcze kilku :d

      Usuń
  10. Świetne rozwiązanie - 3 kosmetyki w jednej paletce :) Ten bronzer ma całkiem przyjemny kolor, myślę że nawet do mojej bardzo jasnej karnacji byłby odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer jest fajny i śmiało mogłabyś go używać mimo że masz jasną cerę.

      Usuń
  11. Ta firma wyleczyła mnie z kolorówkowego snobizmu :)) Sama paletka jest śliczna, ale jeszcze ładniej wygląda na Tobie! :))

    mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement, fakt często się zdarza, że tańszy kosmetyk nie oznacza złej jakości ten produkt (i wiele innych) jest doskonałym tego przykładem.

      Usuń
  12. Efekt jest piękny i nie ma co przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest znaleźć coś w przystępnej cenie i do tego dobrego.

      Usuń
  13. Jeśli rzeczywiście jest podobny do sleeka, to produkt ten jest wart uwagi. Nie do końca wiem jak długo by się utrzymał u mnie (u Ciebie zjadło cyferkę chyba :) ), ale na mojej buzi pewnie dość krótko biorąc pod uwagę fakt że dość mocno się potrafi przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną ale lubi być też sucha :) Zawsze przed zrobieniem makijażu nakładam serum nawilżające i jest ok. Kurczę nie wiem jak się sprawdzi ten zestaw u osoby z cerą tłustą nawet nie mam na kim tego przetestować :D
      Faktycznie zjadło mi słowo dzięki za uwagę :)

      Usuń
  14. Mam go, właśnie wyrabiam sobie o nim opinię :) Ale niestety, ten róż się wcale długo nie trzyma - szybko znika ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka