Bioderma Hdrobio serum nawilżające do twarzy

Witajcie

Serum nawilżające firmy Bioderm kupiłam w kwietniu, ogólnie to poszłam do apteki z zamiarem nabycia kremu przeciwzmarszczkowego, regeneracyjnego jednak Pani farmaceutka stwierdziła, że nie jest mi jeszcze potrzebny tego typu produkt :) Powiedziała, iż w moim przypadku wystarczy coś co mocno nawilży moją skórę, co za tym idzie poprawi  jej wygląd itd itd.




Czy tak się właśnie stało?


Producent pisze tak:

Serum intensywnie nawilżające przeznaczone dla skóry wrażliwej i bardzo odwodnionej.
Działanie i właściwości:
- przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania: kompleks Aquagenium, który usprawnia krążenie wody w naskórku i pomaga zatrzymać wodę w powierzchniowych warstwach skóry,
- natychmiastowo i intensywnie nawilża skórę,
- bezbarwna, lekka i świeża konsystencja zapewnia komfort stosowania,
- przywraca skórze blask i komfort,
- hypoalergiczne.

Moja opinia:

Powinno się stosować owe serum rano i wieczorem i przez pierwszy miesiąc tak właśnie robiłam, przez kolejne dwa nakładałam tylko rano.
Cerę mam mieszaną, jednak bardziej w stronę suchej.

Powiem Wam z ręką na sercu, że to serum faktycznie nawilża skórę. Miałam już kilka produktów, których zadaniem było właśnie nawilżanie jednak ten produkt bije na głowę wszystkie.

Na samym początku trochę się wystraszyłam, ponieważ gdy wycisnęłam go na rękę bardzo przypominał mi bazę pod makijaż, myślę sobie o matko!!! Jednak moje obawy szybko minęły.


Po nałożeniu preparatu na twarz momentalnie się wchłoną nie zostawiając żadnej tłustej warstwy, wręcz ją zmatowił. Po tygodniu zauważyłam znaczną poprawę stanu cery, na której lubiły pojawiać się liczne niespodzianki, a po miesiącu było już rewelacyjnie.


Szczerze powiedziawszy nie sądziłam, iż ,,zwykłe,, nawilżenie skóry tak zadziała.

Owszem od czasu do czasu jakaś tam krostka się pojawi ale nie jest to w takim stopniu jak kiedyś, poza tym jak już się pojawi i standardowo odpowiednio ją potraktuję, to moment i już jej nie ma.

Dodatkowo zauważyłam, że moja cera wygląda świeżo, poprawił się jej koloryt, znacznie zmniejszyły się cienie pod oczami, normalnie miodzio :) :) :) No i to nawilżenie!!!

Co ważne serum jest też bardzo dobre pod makijaż, podkład nie roluje się nie waży, świetnie się rozprowadza i wystarczy go naprawdę niewielka ilość.


Podsumowując:
Podczas trzech miesięcy stosowania serum z Biodermy mam:

* mega nawilżoną cerę

* zdecydowaną poprawę wyglądu skóry, na której prawie w ogóle nie pojawiają się niespodzianki

* większy uśmiech gdy patrzę na swoją cerę w lustrze :)



Oczywiście jest jeden minus, a mianowicie cena 89 zł za 40 ml chociaż powiem, produkt jest mega wydajny, do nałożenia na całą twarz wystarczy tylko jedna ,,pompka,, serum. Ja mam go już trzeci miesiąc i wydaje mi się, że zużyłam dopiero połowę opakowania. Czyli się opłaca :)

Skład:




Dodam, że serum nawilżające z Biodermy doskonale sprawdzi się latem gdy nasza skóra w szczególności potrzebuje nawilżenia!



Pozdrawiam
Iza










2 komentarze :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka