Moje włosy .... co u nich słychać?

Witajcie

Jak ja dawno nie pisałam o swoich włosach. Ostatnimi czasy ciągle tylko kolorówka, makijaż i takie tam. Nie powiem jakoś dobrze mi się pisze o nowych podkładach, różach tu dzież pomadkach.

Moje włosy hmm 

Jedna i bardzo ważna sprawa, 
Przestały wypadać w ilościach przyprawiających mnie o łzy w oczach !!!


Co jeszcze? Zobaczcie...


Moja pielęgnacja nie zmieniła się drastycznie, cały czas nakładam oleje i to różne, czasami arganowy, czasami kokosowy. Kilka razy robiłam sobie maseczkę z miodem aby je bardziej nawilżyć.

przez pewien czas podstawą był żel przeciw wypadaniu włosów z Dermeny, którego będę ubóstwiała i wychwalała za każdym razem. Ograniczył, a praktycznie całkowicie zahamował emigrację mych kłaczków. W chwili obecnej używam go asekuracyjnie raz na tydzień.

Odrost malowałam jakoś pod koniec maja i wynosi teraz jakieś dwa cm. Kolor też już się trochę spłukał tzn zrobił się bardziej żółty, niestety ale tak to jest z tymi zimnymi blondami, że lubią się ocieplać :(


Od ostatniej aktualizacji dwa razy odwiedziłam fryzjera w celu podcięcia końcówek, które wręcz uwielbiają się przesuszać, więc obcinam i już.

Obecna długość to 45,5 cm kurczę jak ja będę je tak podcinać to nie wiem kiedy osiągnę magiczne dla mnie 50 cm no cóż albo włosy zdrowe i krótsze albo długie wiszące, puszące się strąki. Kto co lubi :)



A jak się mają Wasze włosy?


Pozdrawiam
Iza



17 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak mam włosy rozpuszczone to jeszcze jakoś ten kolor się prezentuje ale jak je w kucyk zepnę to już widać te złoto żółte odcienie :D

      Usuń
  2. Ładnie się błyszczą Twoje włosy. :) Masz dobre podejście do włosów, bo wolisz mieć krótsze i zdrowsze, bo czasami widząc włosy innych dziewczyn, długie widać, że porozdwajane końcówki, to aż to brzydko wygląda.
    Moje włosy mają się dobrze, też zapuszczam, bo każdy mi mówi, że ładniej z długimi mi było. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest ładny, włosy też wyglądają zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, moje włosy to muszą jeszcze dużo przejść aby były gładkie i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają bardzo zdrowo ;) moje też przestały wypadać w ilościach hurtowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też długość śmiesznie krótka,ale kondycja włosów coraz lepsza. Cieszę się,że pozbyłaś się wypadania! Gratulacje! Włoski Twoje wyglądają ślicznie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz kolorek włosow! •.•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze do tego jak Kameleon w każdym świetle wygląda inaczej, stąd zdjęcie robione w domu i na zewnątrz :)

      Usuń
  8. Dla mnie magiczne jest 65 cm :) Już mam 58 więc już już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podobają twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie lśnią na tych zdjęciach, gdzie je widać z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka