Beauty Full Volume - godna polecenia.

Witajcie

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, jednak w przypadku mojego ulubionego tuszu do rzęs to dobre trwało ponad pół roku :) więc jeszcze nie jest tak źle.

Jednakże Volume 1 Seconde się skończył. Grzecznie pobiegłam do drogerii po następny, a tu mym oczom ukazała się świetna promocja, aż żal było nie skorzystać.
Takim oto sposobem zostałam posiadaczką
Beauty Full Volume od Bourjois za jedyne 23 zł




Formuła tuszu została stworzona przy użyciu naturalnych wosków oraz została wzbogacona o witaminę B5 i pochodne witaminy E. Jest dostosowana do wrażliwych oczu oraz szkieł kontaktowych. Nie zawiera parabenów.



Tę maskarę stosuję codziennie od jakiegoś miesiąca i stwierdzam, iż jest świetna. Bardzo długo utrzymuje się na rzęsach, nie odbija się na powiekach, nie kruszy. Pogrubia i wydłuża.

Szczoteczka o cylindrycznym kształcie powoduje, że aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna, mamy również pewność, że nasze rzęsy będą ładnie rozdzielone, a nie posklejane.



Ważne dla mnie jest jeszcze to aby po nałożeniu na rzęsy maskara w miarę szybko wysychała i w tym przypadku tak właśnie jest.
 Posiadam w swojej kolekcji takiego delikwenta, którym pomaluję rzęsy i przez pięć minut nie można nawet mrugnąć bo to co na rzęsach zaraz odbija się wszędzie gdzie tylko możliwe. :)

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam wszystkim, ponieważ jest to świetna maskara w przystępnej cenie (w promocji)






Pozdrawiam
Iza

3 komentarze :

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka