Paleta cieni ... Sleek Sunset.

Witajcie

Zachód słońca - to nazwa palety Sleek, którą chcę Wam dzisiaj zaprezentować.
Cienie posiadam już dobre pół roku i śmiało mogę co nie co o nich napisać.

 Paleta cieni Sunset
składa się ona z 11 cieni satynowych oraz jednego matowego. Jak już większość z Was wie są to cienie dobrej jakości, przyzwoicie napigmentowane. Czasami lubią się osypywać podczas aplikacji ale im wybaczam :)


Z paletą Sunset możemy wyczarować sobie delikatny rozświetlający makijaż dzienny oraz mocniejszy wręcz drapieżny na wieczór (tego jeszcze nie próbowałam) :)

Oto jak prezentują się kolory:

Paleta Sleek Sunset

Czarny, bordowy, miedziany,bardzo intensywny pomarańcz, jasne żółte złoto, błękitny


Brąz ze złotem i różem (za chińskiego boga nie wiem co to za kolor), miedziano różowy, znowu miedź ale z pomarańczem, typowe czyste złoto, różowo beżowy, typowy róż.


Wybaczcie ale z nazwaniem kolorów miałam mały kłopot, ponieważ po nałożeniu na skórę trochę  różniły się z tym co widać na palecie.
Jednakże nazwa palety idealnie odzwierciedla to co mamy w jej wnętrzu, czyli barwy, zbliżone do tych , które widzimy podczas zachodu słońca.


Aplikacja cieni jest, niesamowicie prosta, ponieważ można sobie stopniować nasycenie i intensywność koloru w zależności od upodobań, a jak wspomniałam pigmentacja jest bardzo dobra.

Niestety cienie nie są aż tak idealne, mają jeden minus, przed aplikacją konieczne jest uprzednie pokrycie powieki bazą co znacznie wydłuża ,,żywotność,, kolorów tzn bez bazy cienie ,,siedzą,, ok 2-3 godzin z bazą nawet do 12 h.

Zdaję sobie sprawę, że teraz na rynku jest mnóstwo produktów do makijażu, czasami człowiek natnie się na totalną porażkę, bądź wyjątkową perełkę. Cienie Sleeka może i perełką nie są ale w żadnym wypadku nie można ich zaliczyć do zakupowej porażki.

Cena palety waha się od 29 do 45 zł w zależności od sklepu. Szkoda, że nadal nie są dostępne stacjonarnie.



Pozdrawiam
Iza






7 komentarzy :

  1. kolory mi sie podobaja ale mam troche cieni wiec narazie nie kupuje wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory :)

    zaskoczył mnie wygląd bloga - oczywiście bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio mało mnie na blogu bo praca, syn zaczął przygodę ze szkołą, więc muszę więcej czasu poświęcić jemu :) Ale staram się od czasu do czasu coś tam naskrobać i odświeżyć.

      Usuń
  3. Kiedyś miałam dużą ochotę na tą paletkę, jest idealna dla niebieskookich. Stwierdziłam jednak, że mam już tyle cieni i jak na razie jej nie potrzebuje. Nadal jednak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tez już nie kupuję cieni jednak wzięło mnie teraz na podkłady ale jak wiadomo lekko nie jest :)

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka