Matowa pomadka w kredce z Golden Rose

Witajcie

Pomadki z firmy Golden Rose lubię ale tylko z dwóch serii Vision Lipstick oraz Velvet Matte, dlatego też gdy zobaczyłam nowe wydanie matowych mazideł do ust czym prędzej kupiłam sobie  trzy sztuki.

Z wielką niecierpliwością czekałam na przesyłkę i gdy już dotarła zabrałam się za testowanie.




Matowa pomadka w kredce Golden Rose

Z serii Matte Crayon Lipstick mamy do wyboru piętnaście odcieni z czego ja wybrałam:
 nr 08,

 nr 11,

 oraz nr 13.


Jakie są moje wrażenia?

Pierwsze to świetne krycie, wystarczy jedno pociągnięcie, a kolor pięknie prezentuje się nam na ustach, mamy matowe wykończenie ale dużo delikatniejsze niż u jej ,,siostr,, z serii Velvet Matte nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, iż jest ono półmatowe.

Jeśli chodzi trwałość to u mnie na ustach kolor wytrzymuje ok 3 godzin, więc nie jest źle.
Co ciekawego pomadka nie ma ani smaku ani zapachu, po jej nałożeniu nie czujemy, że mamy cokolwiek na ustach.


Niestety nie są to kredki wysuwane i trzeba będzie je temperować. Minusem i to dosyć poważnym jest to, iż producent nie bardzo popisał się z kolorami, a mianowicie to co znajduje się we wnętrzu pomadki trochę odbiega od koloru skuwki, która ma nam pomóc podczas zakupów głównie przez internet gdy nie mamy możliwości zakupu stacjonarnie i spróbowania testera.



Zatem jeśli planujecie zakup i nie macie możliwości zrobienia tego stacjonarnie to musicie być ostrożne i lepiej obejrzeć np jakiś filmik na YT gdzie dziewczyny testują kolory :)

Podsumowując jest to przyzwoita pomadka w rozsądnej cenie (ok 11 zł)

Pozdrawiam
Iza



20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ładna, kolor bardzo uniwersalny :)

      Usuń
  2. 13 ma śliczny, dzienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te kredki mam 2 i już planuje kupić następne ;) jedyny minus to wydajność jest na prawdę mała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak faktycznie szybko się zużywają niestety.

      Usuń
  4. 11 i 13 piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki :) Najbardziej podoba mi się nr 11 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor najbardziej zbliżony do mojego naturalnego koloru ust :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bezpieczny kolor pasuje do wszystkiego i praktycznie do każdego typu urody :)

      Usuń
  7. Uwielbiam je! Nr 11 i 04 to moi ulubieńcy, ale 8 też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Wiesz po raz pierwszy zobaczyła te pomadki u Ciebie na blogu :) i mnie zainteresowały :) nr 11 wzięłam właśnie dzięki Tobie hi hi

      Usuń
  8. Aż chyba zapoluje na 8ke :) Mam obecnie 9tke i to był strzał w dziesiątkę, ale jednak jest odrobinkę zbyt wieczorowa. Ósemka za to powinna sprawdzić się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolory, ja się szykuje na ta pomadke w kolorze 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś za nimi nie przepadam, to nie dla mnie ;) choć są ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka