Zupełnie inna od tych co posiadam.... Pomadka Celia

Witajcie

Nic na to nie poradzę, że lubię pomadki (nie błyszczyki). Z firmy Celia do tej pory miałam tylko puder sypki, z którego notabene jestem bardzo zadowolona.

Przyszedł, więc czas żeby wypróbować coś innego jeśli chodzi o pomadki - czytaj nie matowego :)



Producent jest bardzo oszczędny w opisie ale to i dobrze bo czasami jest produkt pięknie ubrany w słowa natomiast w środku lipa :)

Tak więc pomadka Celia Nude łączy najlepsze zalety pomadki i błyszczyka, jest trwała oraz nadaje ustom piękny niezobowiązujący kolor i połysk. Posiada lekką formułę wzbogaconą o składniki nawilżające i witaminy C i E. Ma apetyczny winogronowy zapach.


Zgadzam się w 100% z tym co pisze producent.
Po aplikacji nasze usta pięknie błyszczą, jednak nie jest to połysk jakbyśmy nałożyły pół tony klejącego błyszczyka, a subtelny ,,zdrowy,,


Z pewnością nasze usta będą wyglądały naturalnie i świeżo.

Jeśli chodzi o trwałość to nie jest ona jakaś oszałamiająca jednak mimo tego, że kolor znika to uczucie nawilżenia pozostaje. Tak jakbyśmy miały jeszcze pomadkę na ustach. Uważam, iż jest to doskonały produkt na tę porę roku. Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością.

.

Dostępnych mamy sześć kolorów z serii nude.


A tak prezentuje się mój wybór czyli 602




Dodam jeszcze, iż bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie opakowanie, które jest solidne, metalowe, bardzo eleganckie.



Cena pomadki waha się między 8 a 12 zł w zależności od sklepu (internetowego) nie wiem czy są dostępne stacjonarnie, ja przynajmniej u siebie w mieście nie widziałam.

Jeśli szukacie czegoś delikatnego, a zarazem dobrze nawilżającego usta to polecam tę pomadkę.




Pozdrawiam
Iza


6 komentarzy :

  1. Ja mam 601 albo 603 - już nie pamietam, bo numerek się starł :) bardzo ją lubię i co więcej udało mi się jej nie roztopić :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam :/ ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię chcę zamówić nr 601, ale coś nie mogą na nią trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łądna :) kolor mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka