Nanshy Marvel 4 in 1 gąbeczka do aplikacji podkładu.


Witajcie
Gąbeczka z Real Techniques dokonała już swego żywota, dlatego musiałam się rozejrzeć za kolejną. Pierwszą o jakiej pomyślałam była oryginalna Beauty Blender lecz zanim wcisnęłam przycisk ,,kup teraz,, zaciekawiła mnie jeszcze jedna miętowa gąbeczka zapakowana w piękne pudełko. Pomyślałam, a co mi szkodzi jeśli będzie na poziomie tej z RT to ok.
Co się okazało jest o niebo lepsza......




Od Producenta:
Nanshy Marvel 4 in 1 Makeup Blending Sponge to aplikator, który posiada 4 powierzchnie, dzięki temu gąbką Nanshy Marvel jest uniwersalnym narzędziem do aplikacji płynnych i kremowych kosmetyków.
Gąbka Nanshy Marvel 4 in 1 posiada ergonomiczny kształt, a praca nią jest przyjemna i łatwa. Tworzywo z jakiego została wykonana, jest delikatne i trwałe, nie zawiera lateksu. Nie powoduje podrażnień i reakcji alergicznych. Zmoczona gąbka nie chłonie kosmetyków, doskonale je rozprowadza i blenduje. Dzięki niej uzyskasz efekt "air-brush" - podkład jest rozprowadzony cienką, warstwą. 

Powiem Wam, że gąbka mnie zauroczyła, jest mięciutka bardzo przyjemnie się nią aplikuje podkład,i korektor.
Nanshy Marvel 4 in 1 Makeup Blending Sponge


Obawiałam się, iż gąbka będzie ,,zjadała,, podkład jednak nic takiego się nie dzieje, do tego czyści się ją dobrze np. za pomocą wody i mydła.
Nie mogę jej porównać do kultowej już Beauty Blender jednak jest lepsza niż Real Techniques i to zdecydowanie. Nawet pędzel z Hakuro podszedł w odstawkę :)
Dostępna tylko w jednym kolorze (miętowym)
Nanshy Marvel 4 in 1 Makeup Blending Sponge


Ja zawsze moczę tego ,,miętuska,, przed użyciem, wtedy lepiej się nakłada podkład. 
Gąbka pod wpływem wody zwiększa swoją objętość.

Podsumowując, jestem mega zadowolona z zakupu tym bardziej, że produkt kosztował 28 zł. Jak na razie nie potrzebuję nic innego.


Pozdrawiam
Iza





5 komentarzy :

  1. Ja jakoś wolę nakłądac podkład dłońmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze też nie mogę się przekonać do gąbek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubę używać gąbeczki przy makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka