Nowość - maskara GO Chaotic od Maybelline

Witajcie

Reklamy w tv kuszą szczególnie w okresie przedświątecznym ja się właśnie napatrzyłam i skusiłam na jedno takie cudeńko, a że w promocji było to już w ogóle Iza była happy :)

 Colossal Go Chaotic o o niej dzisiaj będę pisała to nowa maskara firmy Maybelline, posiada ona charakterystyczną zakrzywioną szczoteczkę, która ma nam pozwolić na manipulowanie efektami czyli standardowe pogrubienie lub efekt nieładu (ala posklejane rzęsy) co kto woli niby hit na wybiegach mody. 
Wiadomo ja na wybiegu nie chodzę dlatego interesował mnie głównie efekt mega pogrubienia.



Stwierdzam, że było to dobrze zainwestowane 21,90 zł. Maskara ma mega czarny kolor, bardzo ładnie pogrubia rzęsy już po pierwszej aplikacji, ja tuszuję podwójnie. 
Tusz nie kruszy się jednak po ok 9 godzinach noszenia zaczyna się lekko odbijać na górnej powiece.

Jeśli chodzi o zmywanie to jest bezproblemowe. Maskarę usuniemy płynem micelarnym oraz standardowo wodą z żelem do twarzy.

Specjalnie dla Was postanowiłam zrobić efekt chaosu :)

A tu rzęsy pomalowane standardowo (do pracy)

Co tu dużo mówić jest to dobry produkt, a jak jest w promocji to tym bardziej opłaca się go kupić, ponieważ jego regularna cena to ok 32 zł.

Tak w ogóle ostatnio nawet spotkałam się z pytaniami czy przypadkiem nie mam przyklejonych rzęs bo są takie ładne hi hi czyli jest dobrze.

Półtora tygodnia do świąt notabene moich ulubionych bo ciepłych i rodzinnych. Fakt, co poniektórzy szaleją, chodzą poddenerwowani szczególnie tuż przed jednak ja jakoś biorę to na klatę i spokój we mnie ogromny jedyne czego jeszcze nie zrobiłam to nie napisałam listu do Świętego Mikołaja, jakoś w tej chwili przychodzi mi do głowy tylko to:


Pozdrawiam
Iza




6 komentarzy :

  1. Faktycznie, chaos jest.. ;D Za to wersja dzienna prezentuje się nawet ładnie! Piękne oczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta wersja ,,light,, jest zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  2. mi się to nie podoba i osobiście nie rozumiem, jak takie rzęsy mogą być modne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie rozumiem jak posklejane rzęsy mogą być modne :) tak samo nie rozumiem jak niektóre ubrania prezentowane na wybiegach mody mogą być ładne hi hi no cóż są i tacy, którym się to podoba :)

      Usuń
  3. Fajny efekt, zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. na drugim zdjęciu wyglądają zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka