Podkład Loreal, nowa szata, nowa formuła, czy lepszy od poprzednika ?

Witajcie

Podkład Loreal True Match do tej pory niezbyt przyjemnie mi się kojarzył, ponieważ wysuszał moją i tak suchą skórę. Po godzinie od nałożenia widać było plamki w miejscach gdzie była ona bardziej przesuszona, ogólnie niemiłe wspomnienia.

Dlatego z lekkim dystansem podchodziłam do nowej wersji.

Co się okazało niesłusznie, nie wiem dokładnie co zostało zmienione w formule podkładu jednakże moim zdaniem w buteleczce znajduje się zupełnie co innego niż u poprzednika.


Podkład okazał się być bardzo przyjemny, po pierwsze i najważniejsze nie wysusza, a jakby lekko nawilżał, do tego bardzo ładnie się rozprowadza.

Fajne jest też to, iż kolor nie utlenia się, nie ściera pozostaje na twarzy dobre 8 - 10 godzin.

Z tego co pamiętam poprzedni True Match miał wykończenie bardziej matowe, w nowej wersji produktu jest to wykończenie lekko rozświetlające, nawet jak spojrzymy na podkład w buteleczce to gołym okiem widać delikatne drobinki.
Zdjęcia robiłam z lampą aby bardziej było widać efekt rozświetlenia :)


Moim zdaniem jest to zmiana na duży plus, ponieważ po nałożeniu podkładu twarz nie wygląda ,,płasko,, tak jak przy pierwszej wersji. 

Jeśli chodzi o kolory mamy do wyboru 9 odcieni, z czego ja zdecydowałam się na ten o nazwie Vanilla czyli N2. Do tej pory zawsze kupowałam podkłady o odcieniu beżowym i bałam się trochę, że kolor będzie za żółty, jednak ku mojej uciesze jest wręcz idealny.

Zatem jeśli macie na niego chęć, a się wahacie to śmiało mogę powiedzieć, że podkład jest wart uwagi, ponieważ jak wspomniałam jest to zupełne przeciwieństwo tego co True Match dawał nam w poprzedniej wersji.




Pozdrawiam
Iza

5 komentarzy :

  1. Po niemiłych przejściach z Rimmel Wake Me Up unikam jak ognia tego typu podkładów... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go wreszcie nabyć bo każdy zachwala. Kochana napisz mi swój adres na maila to wyślę próbkę bioxsine ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest fajny, a szczerze bałam się go kupić, teraz używam go codziennie :)
      Dobrze już piszę maila :)

      Usuń
  3. ja bym chyba bardziej wolała starą wersję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka