Paleta cieni Zoeva En Taupe

Witajcie

O paletach firmy Zoeva w blogosferze napisano już bardzo wiele, ja również dorzucę do tego ,,woreczka,, swoje przemyślenia. Tak szczerze to nie będę się one wiele różniły od opinii, które już są, to znaczy, iż jest to na prawdę świetna paleta.
Zapraszam....


Po pierwsze podoba mi się opakowanie, moim zdaniem eleganckie i praktyczne. Przejdźmy do jakości, niczym Was nie zaskoczę jak napiszę, że jest świetna, cienie (nawet te jasne) są bardzo dobrze napigmentowane, utrzymują się na powiece cały dzień do tego doskonale łączą się ze sobą i blendują. 
Wykonywanie nimi makijażu oka to sama przyjemność, wystarczy niewiele czasu aby stworzyć coś pięknego na naszych oczętach.


W palecie zamkniętych jest 10 cieni o po 1,5 gram. Do tego każdy posiada swoją nazwę :)


Wśród kolorów mam swoich ośmiu faworytów i dwie ,,czarne owce,, i nie chodzi mi o jakość czy coś w tym rodzaju tylko o kolory, których w ogóle nie używam bo jakoś mi nie bardzo pasują, a mowa tu o Spun Pearl - typowo biała perła oraz Sheers&Volles - również perłowy odcień bliżej nieokreślonego koloru jakby srebrno-fioletowy.
Reszta kolorów jest po prostu boska :)








Jak można zauważyć kolory są utrzymane w zimnej tonacji, którą ja notabene uwielbiam.


Na pewno znacie palety Zoeva czy macie swoich faworytów? Ja mam zdecydowanie dwóch, a mianowicie En Taupe oraz Naturally Yours.


Pozdrawiam
Iza


6 komentarzy :

  1. przyciąga mnie do siebie ta paleta :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ma ona siłę przyciągania :)

      Usuń
  2. jest śliczna :) naprawdę ładnie prezentuje się opakowanie i cienie także posiadają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skubana ładna jest nie powiem :)

      Usuń
  3. Mam Naturally Yours i jest piękna;) En Taupe mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam Naturally Yours i faktycznie jest świetna, a kolory mega uniwersalne.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka