Paleta Nude Tude oraz bronzer Bahama Mama ... bardzo dużo zdjęć....

Witajcie

Kosmetyki firmy The Balm bardzo lubię, ba wręcz uwielbiam za kolory, jakość i piękne opakowania. Nie mogę się doczepić do niczego po prostu podoba mi się w nich wszytko!!!

Zapewne Wy również je znacie i za bardzo przedstawiać ich nie trzeba, dlatego dzisiaj skupię się głównie na pokazaniu kolorów jakie znajdują się w palecie Nude Tude oraz kilka zdjęć bronzera Bahama Mama :)
Zapraszam


Cienie mają świetną pigmentację, wystarczy dotknąć pędzelkiem i już mamy na nim wystarczającą ilość produktu do działania, cienie nie osypują się ładnie się ze sobą łączą. Są doskonałe dla tych z Was, które lubią delikatne, subtelne wykończenia jak i dla zwolenniczek mocniejszych makijaży.

Teraz śliczne cienie o wdzięcznych nazwach wszystkich zaczynających się na literę S :)











 Bahama Mama bronzer uniwersalny, podejrzewam, iż kolor będzie pasował posiadaczkom każdego typu urody :)



Poniżej prezentacja bronzera Bahama Mama na twarzy.


Podobają się Wam kolorki? Mi ogromnie ale czekam jeszcze na paletę innej firmy, która cieszy się ostatnio ogromną popularnością, a mianowicie Zoeva zobaczymy co tam się kryje :)

P.S. Tak przy okazji dziękuję Ci kochany Mężu za tak wspaniałe prezenty :)
Pozdrawiam
Iza

9 komentarzy :

  1. Bronzer chcę! Paletka też ma świetne kolory, ale mnie bardziej kusi Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na paletę Zoeva czekam już lada moment do mnie dotrze :)

      Usuń
  2. Jejku jakie są piękne!!! Czuję się mocno skuszona :) Opakowania zachęcają do kupna i efekt na Twojej buzi Kochana też. Gdzie można dostać te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kupił mąż za granicą ale z tego co wiem to na stronie MintiShop też są dostępne bo widziałam jak szukałam palety Zoeva.

      Usuń
  3. Mam paletkę Nude dude i bardzo ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją chciałam ale akurat nie było jej w sklepie.

      Usuń
  4. Pochwal się paleta Zoeva tez o niej marze. Dziękuję za odpowiedź w sprawie kallosa. Dam mu szansę. Pozdrawiam i będę do Ciebie zaglądać bo miło tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palety opiszę jak tylko znajdę chwilę czasu :) Bo ostatnio trochę go brakuje.
      Bardzo mi miło, że Ci się tu podoba, a Kallos ma swoje super produkty, ma też kiepskie trzeba po próbować, który będzie najlepszy dla nas.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka