Matte Me Sleek - piękny kolor Birthday Suit

Witajcie

Dziś chcę pokazać Wam pomadkę, która mnie zaskoczyła kolorem oraz trwałością. Kupiłam ją całkiem przypadkiem kompletnie nie wiedząc co się kryje w środku :)
 Firmę Sleek znam, jednakże tylko od strony cieni do oczu czy też róży i bronzerów. Przyszedł czas aby poszerzyć swoją wiedzę, a raczej zaspokoić ciekawość :) 




Zacznijmy od koloru, który jest przepiękny, uniwersalny, który pasuje do każdego makijażu. Spokojnie możemy go używać codziennie do pracy.


Matte Me Sleek to pomadka w o płynnej formule dlatego nakładamy ją aplikatorem, który nie do końca jest wygodny - trochę za twardy i nieforemny, jednak można sobie spokojnie z nim poradzić. 


Trwałość jak dla mnie super, ponieważ na moich ustach utrzymuje się ok 4 godzin co mi w zupełności wystarczy. Po tym czasie wykonuję delikatne poprawki i dalej jest ok.



Dodam też, że pomadka ta delikatnie wysusza usta jednak ja nigdy nie nakładam jej ,,solo,, zawsze uprzednio smaruję usta pomadką nawilżającą wtedy jest wszystko w porządku.

Co do wydajności to wystarczy na prawdę niewielka ilość produktu aby pięknie pokryć usta, ponieważ pigmentacja pomadki jest rewelacyjna.

Cena waha się od 22zł do 33 zł w zależności od sklepu :)



Pozdrawiam
Iza

8 komentarzy :

  1. rzeczywiście fantastyczny ten kolor i jest idealny mat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest śliczny i fajnie, że pasuje do wszystkiego jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i używam jej prawie codziennie :)

      Usuń
  2. ciekawy odcień takiego brudnego różu :) Muszę spojrzeć na te pomadki jak będę robić zamówienie najbliższe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś w ten deseń :) Taki nudziaczek :)

      Usuń
  3. ładny kolor, ale usta wydają się troche suche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) trzeba je bardziej nawilżyć jak tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka