Paleta cieni ZOEVA Naturally Yours

Witajcie

Dzisiaj chcę Wam pokazać jedną z moich ulubionych palet. 
Idealnie dobrane kolory, cudowna pigmentacja cieni to właśnie charakteryzuje Naturally Yours. 

Dlaczego jedna z ulubionych, ponieważ używam wszystkich 10 kolorów, wiecie czasami w paletach trafi się jakaś ,,czarna owca,, która nam nie odpowiada (nie pasuje) itp. w tym przypadku każdy z cieni jest prze ze mnie męczony z czystą przyjemnością.



Zresztą zobaczcie no nie da się ich nie lubić :)




Jak widać paleta już trochę przeżyła, a nadal zużycie cieni nie jest takie duże co świadczy o tym, iż są bardzo wydajne przez swoją świetną pigmentację.



Tak na koniec dodam, że fajnie i szybko możemy stworzyć nimi dzienny jak i wieczorowy makijaż oka, świetnie się ze sobą łączą nie tworząc jednej bezbarwnej plamy. Do tego rewelacyjnie uwydatniają mój kolor oczu. (niebieski)

No wiem same ohy i ahy ale paleta jest naprawdę godna polecenia, 

Znacie tę perełkę?

Pozdrawiam
Iza





14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Tak kolory są bardzo ładne i długo utrzymują się na oku.

      Usuń
  2. Mam tą paletkę i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, chyba nie da się jej nie lubić :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak ja też ją uwielbiam, że też wcześniej na nią nie trafiłam.

      Usuń
  4. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka wprost idealna! A jaka cena? Pozdrawiam.

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam ale chyba w granicach 80 zł Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka