Tusz do rzęs Big Boom od Astor

Witajcie

Jak to kobieta nie mogę się oprzeć kupowaniu nowych, nieznanych mi jeszcze produktów i dzisiaj o takim właśnie napiszę, jak się sprawdził?

Mowa tu o tuszu do rzęs firmy Astor. Jak sięgam pamięcią to jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się posiadać tuszu z tej marki jakoś do mnie nie przemawiała, jednak podczas rozmów w pracy jedna z koleżanek o nim wspomniała mówiąc, że jest naprawdę dobry i godny kupienia. 
Takim oto sposobem zostałam posiadaczką Big Boom'a :)



Opakowanie prezentuje się bardzo ładnie, lecz ważniejsze co się kryje w środku, a tam poza tuszem jest wielka szczoteczka :)



Mi osobiście owa szczoteczka nie przeszkadza jednak istnieją opinie, iż jest zdecydowanie za duża co za tym idzie ciężka we współpracy.

O samym tuszu mogę powiedzieć, że nie jest zły ale szału też nie robi. Ładnie rozdziela rzęsy, długo się na nich trzyma i posiada intensywny czarny kolor. Nie zauważyłam ani jakiegoś szczególnego pogrubienia czy wydłużenia rzęs. I  jest jeszcze jedno ALE, a mianowicie po ośmiu godzinach gdy wracam z pracy widzę, iż odbija się na górnej powiece. No cóż trzeba uważać.
Poza tym określiłabym go jako średniaka,ponieważ jest wiele tuszy dających taki sam efekt, a ich cena jest zdecydowanie niższa niż Astora, za którego trzeba zapłacić ok 40 zł.

A tak prezentuje się na rzęsach:




Pierwsze zdjęcie to me cienkie jasne rzęsy ,,nago,,
Drugie z jedną warstwą tuszu, a trzecie z dwiema warstwami.
Oceńcie sami :)

Wybaczcie za widok jaki Wam zafundowałam odnośnie mojej cery lecz teraz nie jest w najlepszym stanie, cóż przyjmowanie silnych leków jej  nie służy.


Pozdrawiam Cieplutko
Iza 












8 komentarzy :

  1. Nie przepadam za mascarami z dużymi szczotkami i tego typu. Preferuję te silikonowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonowe szczoteczki też lubię dobrze się nimi aplikuje tusz i ładnie rozdzielają rzęsy.

      Usuń
  2. piekny kolor oczu :) wlasnie szukam jakiegos nowego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeśli chodzi o dobry tusz to polecam Bourjis Volume 1 Seconde jak dla mnie najlepszy :)

      Usuń
  3. Szczoteczka jak dla mnie jest zbyt duża i efekt też mnie specjalnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie ładnie wydłużyła i rozdzieliła rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz bardzo mi się podoba ze dodajesz zdjęcie bez wygładzania twarzy w rożnych programach do obróbki zdjeć. Żadna z nas nie ma idealnej skory i to mnie urzeka ze pokazujesz naturalne zdjęcia takie nieretuszowane. Pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka