Golden Rose pomadka Sheer Shine

Witajcie

Pomadki Golden Rose bardzo lubię toteż kupiłam sobie kolejną sztukę, tym razem z nowej serii Sheer Shine. Dodam też, iż opakowanie mnie zaskoczyło, ponieważ jest metalowe, a nie jak do tej pory plastikowe :)




Oto kilka słów od producenta:

Pomadka o wyjątkowo miękkiej strukturze, zapewniająca transparentne i połyskujące wykończenie.
 Lekka formuła, wzbogacona o olej arganowy i witaminę E doskonale się rozprowadza i pielęgnuje usta poprawiając ich kondycję.
 Nawilża i dodaje olśniewającego blasku dzięki zawartości niewyczuwalnych drobinek.
 Faktor SPF 25 chroni delikatną skórę ust przed negatywnym działaniem promieni słonecznych.

Zgodzę się ze wszystkim co o czym nas zapewnia producent, czyli pomadka nadaje naszym ustom piękny połysk do tego fajnie je nawilża.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to trwałość, kolor dosyć szybko znika z moich ust. Wydaje mi się że, jest to spowodowane tym, iż kolor sam w sobie jest bardzo delikatny i chodzi głównie o nawilżenie i nadanie ustom zdrowego wyglądu.


W tej serii wyboru mamy 32 kolory, jak na razie ja posiadam pomadkę o numerze 07.





Jeśli chcemy aby kolor był bardziej wyrazisty proponuję uprzednio pomalować usta np konturówką. Gdy kupowałam pomadkę skusiłam się też na kredkę w odcieniu nr 305 z serii Classic również firmy GR. Odcień fajnie współgra z pomadką i dosyć często stosuję je razem.



Tu pomadka nałożona w duecie z kredką :)




Podsumowując jest to bardzo przyjemne mazidełko do ust, ale decydując się na zakup pomadki z tej serii nie spodziewajcie się super intensywnego koloru na ustach, a raczej lekkiego odcienia z pięknym połyskiem i mocnego nawilżenia.

I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam
Iza




12 komentarzy :

  1. Nie miałam tej pomadki jeszcze, ale ładnie wygląda na ustach :) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wypróbować jeszcze inny kolor może jakiś ciemniejszy.

      Usuń
  2. fajny dzienny kolorek :) taki trochę błyszczyk w pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne porównanie :) faktycznie pomadka jest podobna do błyszczyka jednak ma delikatniejszą konsystencję, mniej klejącą :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście kolor i ten połysk fajnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do tego jest bardzo przyjemna ,,w noszeniu,, nie lepi się.

      Usuń
  4. Piękne kolorki i kontórowki i pomadki. Pozdrawiam!
    http://avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie Golden Rose ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo lubię kosmetyki tej firmy.

      Usuń
  6. mam większość kolorów z matowych serii kredek, pomadek i pomadek w płynie z golden rose. uwielbiam tę firmę, ale tylko jeśli chodzi o matowe produkty. nie przepadam za błyszczeniem się ust, bo kojarzy mi sie to z tymi klejącymi błyszczykami z gazet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, kolor tak bardzo mój :) Uwielbiam takie odcienie, które podkreślają, ale nie przekreślają naturalności :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentowanie postów, jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka